تأكید بر شكر و سپاس از خداوند برای دستیابی به فتح و پیروزی در صد دانه یاقوت

شبكه رادیویی قرآن، جشنواره سراسری نهضت ملّی قرآن خوانی را با محوریت قرآن خوانی ساده و آسان و با هدف گسترش فرهنگ ساده خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن كریم، با عنوان «جشنواره ۱۰۰» برگزار می كند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ بخش صد دانه یاقوت این جشنواره كه ویژه كودكان زیر ده سال و به صورت تولیدی است، آموزش سوره های كوچك قرآن را دستور كار دارد كه هر هفته به یك سوره و یك موضوع اختصاص یافته است.

 

موضوع برنامه روز سه شنبه سوم خرداد ماه صد دانه یاقوت كه با محوریت حفظ قرآن، آموزش صحیح خواندن قرآن و آداب خواندن قرآن برای كودكان و موضوعات اخلاقی، تربیتی و رفتاری می باشد، آموزش حفظ و مفاهیم آیه سوم سوره مباركه نصر و توضیحاتی در خصوص مفاهیم این آیه شریفه بود.

 

 در این برنامه تأكید شد كه خداوند در این سوره مباركه می فرماید: پیامبر اسلام بدون جنگ و خونریزی مردم شهر مكه را را بخشیده و به خداپرستی دعوت می كند. بنابراین وقتی انسان پیروز می شود باید تسبیح و شكر خداوند بزرگ را به جای آورد. یكی از راه های قدردانی از خداوند نیز این است كه كارهای خوب انجام داده، به انسان ها كمك نموده و نعمت های خوب خداوند را به یاد آوریم.

 

برنامه "صد دانه یاقوت" در قالب جنگی نمایشی به تهیه كنندگی فاطمه گنجی، اجرای الهام دارابی و كارشناسی محمد امین مهدوی و با هنرمندی صدا پیشه گان، آسیه گرجی و سارا عرب پوریان همراه با قصه گویی مریم نشیبا به روی آنتن خواهد رفت. مخاطبان در سرتاسر دنیا میتوانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و درجریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قراربگیرند و دیدگاه و نظرات خود را ازطریق سامانه پیامكی و تلفن گویای شبكه با ما درمیان بگذارند. از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتزشنونده ما باشید.

کد خبر 1179849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha