رونق تئاتر بچه های مسجد موجب گسترش هنر در بین نوجوانان و جوانان می شود

رجبی گفت: رونق تئاتر بچه های مسجد موجب گسترش هنر در بین نوجوانان و جوانان می شود و باید بستر مناسب اجرای این طرح در مساجد استان با همکاری کانون فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «امیر رجبی» امروز (7 خردادماه) در جلسه انعقاد تفاهم نامه بین حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان گفت: کانون های مساجد الگوی بسیار خوب و موفق در اجرای برنامه های مشترک است و تاکنون در برنامه های مشترک شاهد همکاری سازنده ای از بچه های مسجد بودیم.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: این احساس رضایت همیشه موجب شده تا در برنامه های مشترک با کانون های مساجد پیش قدم باشیم و تلاش خواهیم کرد تا این برنامه با همکاری کانون ها افزایش یابد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رونق تئاتر بچه های مسجد در مساجد استان از مهمترین خواسته حوزه هنری است، ادامه داد: از گروه های تئاتر که با محوریت مساجد تشکیل می شود حمایت می کنیم و هزینه های این فعالیت های هنر را متقبل خواهیم بود.

 

رجبی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم نوجوانان و جوانان را در مساجد به سمت هنر متعالی سوق دهیم در آینده هنرمندانی با معیارهای ارزشی تحویل جامعه خواهیم داد و این بزرگترین افتخار برای حوزه هنری است.

 

وی اظهار داشت: استعدادهای هنری بسیار خوبی در مناطق محروم و روستایی وجود دارد که حوزه هنری از آنها بی خبر است اما فعالان کانون های مساجد می توانند با کشف این استعدادها و معرفی آنها به این نهاد کمک کنند تا زمینه های پرورش این استعدادها را در مناطق روستایی فراهم کنیم.

 

مدیر کل حوزه هنری استان افزود: رونق تئاتر بچه های مسجد موجب گسترش هنر در بین نوجوانان و جوانان می شود و باید بستر مناسب اجرای این طرح در مساجد استان با همکاری کانون فراهم شود.

 

کد خبر 1179858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha