بخش خصوصی اختیارات انجام فعالیت های خود را داشته باشد

رازقی گفت: بخش خصوصی باید از سوی دولت اجازه داشته باشد تا در امور مختلفی همچون مسکن و مدرسه سازی فعالیت خود را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (شنبه 7 خرداد) در جلسه فعالان اقتصادی استان با انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران که در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، گفت: بخش خصوصی باید از سوی دولت اجازه داشته باشد تا در امور مختلفی همچون مسکن و مدرسه سازی فعالیت خود را داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی فارس افزود: ورود دولت در اموری مثل مدرسه سازی مناسب نیست و این فعالیت ها باید به بخش خصوصی واگذار شود و ساخت و ساز سرانه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مانند ورزشگاه و فرهنگسرا باید توسط دولت به انجام برسد.

وی اضافه کرد: در کشور به بخش خصوصی در هیچ زمینه ای توجه نمی شود و ایجاد ارز چهار هزار و 200 تومانی نمونه آن است و  باید توجه داشت که نتیجه بسیاری از تصمیم ها آسیب به کشور و عموم مردم و بخش خصوصی را در پی دارد.

رازقی تاکید کرد: حاکمیت در کشور باید از تخصص و تجربه بخش خصوصی برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی استفاده کند و خوشبختانه در فارس شاهد همراهی مستمر بخش دولتی با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی هستیم که پیگیری مسایل ملی در سطح کشور را نیز در پی داشته است.

کد خبر 1179867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha