رضایت ۹۰ درصدی ارباب رجوع از شرکت پست ایلام/ باجه های ارائه خدمات پستی جدا سازی می شوند

غلامی با بیان اینکه ۹۰ درصد از ارباب رجوعان شرکت پست ایلام در بخش توزیع از این اداره کل رضایت داشته اند، گفت: میزان مطالبات شرکت پست ایلام از دستگاه های اجرایی استان حدود ۷۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست اداره کل پست استان ایلام، صبح امروز(۷ خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: در راستای اارائه خدمات بهتر به مردم عزیز استان و همچنین رفاه حال کارکنان خدوم این اداره کل برنامه های اجرایی تدوین  شده است.

 

« صادق غلامی» تصریح کرد: در این برنامه ها تلاش می شود که محیطی توام با آرامش برای کارکنان پست استان ایجاد شود، شان و کرامت  همکاران حفظ شود و همدلی و وفاق بین همکاران دلسوز ایجاد شود، توجه به برنامه های معنوی با رونق بیشتر از جمله فرهنگ ترویج نماز و تجهیز نمازخانه های مرکز استان و شهرستان ها یکی از اولویت های ما در برنامه های مدون است.

 

وی با بیان اینکه اداره کل پست استان ایلام از نظر درآمدی  مقایسه ای نسبت به سال قبل، در رتبه ۲۸ کشور قرار دارد، افزود: این اداره از لحاظ کیفیت خدمات نیز در رتبه ۱۹ کشور قرار دارد که تلاش می شود از این نظر در فرصت و بازه زمانی شش ماهه پیش رو به رتبه تک رقمی ارتقاء یابد.

 

غلامی با بیان اینکه  عدم انسجام مدیریتی موجب برخی مشکلات در زمینه ارتقای کیفیت فعالیت ها شده بود، ابراز کرد: از لحاظ رضایت ارباب رجوع بر اساس نظر سنجی پیامکی،  ۶۰ درصد اربابان رجوع در بخش قبول  و ۹۰ درصد در بخش توزیع از این اداره کل رضایت داشته اند و تصمیم داریم در بازه زمانی شش ماهه بخش قبول پست به بالای ۹۰ درصد افزایش یابد.

 

سرپرست اداره کل پست استان ایلام با اشاره به جداسازی باجه های ارائه خدمات مختلف به مشتریان، گفت:  در بخش وصول مطالبات با توجه به تعاملاتی که با مدیران دستگاه های اجرایی وجود دارد در تلاش هستیم که میزان مطالبات کاهش یابد و در حال حاضر میزان مطالبات از دستگاه های اجرایی استان حدود ۷۵۰ میلیون تومان است.

 

 

کد خبر 1179934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha