طلسم ۱۴ ساله  پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک بهداشت بهزیستی طبس شکست

حجت الاسلام محمدی گفت: یکی از برکات مهم سفر تولیت آستان قدس رضوی به طبس این بود که طلسم پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک بهداشت بهزیستی طبس شکست و این پروژه به دستور ایشان دوباره فعال شد.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: سفر تولیت آستان قدس به این شهرستان بسیار پرخیر و برکت و موجب دلگرمی مردم شده است.

 

امام جمعه طبس در ادامه بیان کرد: فعال سازی پروژه‌های متعدد خدمت رسانی، فرهنگی و عمرانی برای مردم از برکت این سفر بود.

 

وی ادامه داد: این سفر بستر ارتباط بی واسطه میان مردم و تولیت آستان قدس را فراهم کرد و مصوبات راه گشایی برای بسیاری از مشکلات شهرستان طبس داشت.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان اينكه تولیت آستان قدس در این سفر دستور احداث مدرسه شکوفه های رضوی را صادر کردند، افزود: این مدرسه برای ۲ مقطع دوم و سوم دبیرستان احداث می شود؛ از طرفی تولیت آستان قدس رضوی دستور اختصاص زمینی برای ساخت مسجد برای منطقه ای از شهرستان طبس را صادر کردند.

 

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک بهداشت بهزیستی طبس بالغ بر ۱۴ سال مسکوت مانده و متوقف شده بود، ادامه داد: این پروژه با دستور تولیت آستان قدس رضوی پس از سال‌ها دوباره فعال شد و همچنین ایشان دستور پیگیری مشکلات هتل میقات الرضا(ع) که حدود ۱۲ سال است متوقف شده را صادر کردند.

 

وی با بیان اینکه از سال ۷۳ با تصمیم مقام معظم رهبری، تولیت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) به آستان قدس واگذار شده است، گفت: این تصمیم منشا خیر و برکات متعددی برای شهرستان طبس شد تا جایی که امروز شاهد هستیم هر ساله نزدیک به ۱۰ میلیون زائر به بارگاه منور امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس مشرف‌ می‌شوند.

 

 

کد خبر 1180001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha