دوره توانمندسازی و تربیت مربی نوجوان در قزوین برگزار می شود

باغبانها گفت: دوره توانمندسازی و تربیت مربی نوجوان با عنوان «صراط» ویژه مربیان مجموعه های دانش آموزی، هیئات فرهنگیان جوان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار می شود.

«محمدحسین باغبانها» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: دوره توانمندسازی و تربیت مربی نوجوان با عنوان «صراط» با همکاری ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این دوره آموزشی ویژه مربیان مجموعه های دانش آموزی، هیئات فرهنگیان جوان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: این دوره آموزشی در روزهای 14 و 15 خرداد، در اردوگاه شهید بابایی (یانس آباد) قزوین برگزار می شود که مجموعه های مذکور می توانند مربیان خود را با تماس با شماره 09190454504 و یا ارسال پیامک حاوی مشخصات، برای شرکت در این دوره معرفی کنند.

 

باغبانها خاطر نشان کرد: این ثبت نام به صورت ابتدایی بوده و در واقع افراد بعد از انجام مصاحبه برای شرکت در این دوره تائید می شوند.

 

وی یادآور شد: ان شاالله با برگزرای دوره های آموزشی این چنینی و توانمندسازی و تربیت مربیان، بتوانیم گامی هرچند کوچک در تربیت نسل انقلابی و مسجدی برداریم.

کد خبر 1180035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha