برخورد شدید در انتظار مخلان بازار خواهد بود

جهانگیری از تشدید طرح نظارت و بازرسی اصناف خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، گران‌فروشی و احتکار جرمی نابخشودنی است و برخورد شدید در انتظار مخلان بازار خواهد بود.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره‌ به برگزاری نشست فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار شهرستان اندیمشک اظهار کرد: طرح نظارت و بازرسی اصناف تشدید می‌شود و دستگاه‌های مرتبط باید ضمن بازرسی از اقلام بازار، روزانه گزارش بازدید تخلفات را به فرمانداری ارسال کنند‌.

 

فرماندار اندیمشک افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، گران‌فروشی و احتکار جرمی نابخشودنی است و برخورد شدید در انتظار مخلان بازار خواهد بود.

 

وی با بیان اينکه با گران‌فروشی برخود قاطع صورت خواهد گرفت اذعان کرد: هر کسی که خلاف قیمت‌های مصوب اقدام به گران‌فروشی کند، ضمن جریمه، پروانه کسب آن نیز باطل خواهد شد.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه مردم از برخی نانوایان گله‌مندی دارند تصریح کرد: نانوایان شهرستان اندیمشک که کم‌فروشی می‌کنند یا کیفیت نان آنها مناسب نیست، بايد هر چه سریع‌تر شناسایی شوند و توسط تعزیرات حکومتی با آنها برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

 

وی عنوان کرد: عملکرد برخی از نانوایان در سطح شهرستان اندیمشک قابل قبول نیست و ضرورت دارد در چارچوب ساعت کاری که برای آنها تعریف شده اقدام به پخت نان کنند.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: رضایتمندی عمومی مردم اولویت ما در اندیمشک است و با کسانی که سبب نارضایتی و گله‌مندی مردم شوند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح دولت نسبت به آزادسازی برخی از اقلام، یک طرح مهم و مؤثر در جهت جلوگیری از قاچاق و رانت است و اثرات مثبت این طرح به مرور زمان در جامعه مشخص خواهد شد.

 

کد خبر 1180053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha