درخواست عضو مجمع نمایندگان گلستان از رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس/ مشکلات تله‌کابین گرگان را زودتر حل و فصل کنید

سنگدوینی از رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خواست تا مشکلات مربوط به پروژه تله کابین گرگان را هرچه زودتر حل و فصل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» در نشست جمع بندی سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به گلستان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم برای توسعه، ایجاد زیرساخت ها از جمله در حوزه گردشگری است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تله کابین گرگان با وجود مجوزهای مختلفی که برای آن صادر شده، همچنان بلاتکلیف است و باید تعیین تکلیف شود.

 

وی گفت: برای این پروژه ۲ بار از محیط زیست استان گلستان مجوز گرفته شد، تیمی از سازمان جنگل ها به استان آمده و شهرداری گرگان نیز همه گزارش ها و مجوزها را در اختیار این تیم قرار داده است.

 

سنگدوینی با بیان اینکه نرخ بیکاری در این استان بالاست، افزود: درآمد سرانه خانوار در این استان نصف متوسط درآمد سرانه کشور است و بنابراین لازم است اقدامات لازم برای توسعه بخش های مختلف از جمله گردشگری در این استان انجام شود.

 

وی ادامه داد: در دیگر استان های شمالی پروژه تله کابین احداث شده و در رامسر، نوشهر و چالوس و غیره این پروژه اجرایی شده است اما در گرگان این پروژه با سنگ اندازی های زیادی مواجه شده است.

 

عضو مجمع نمایندگان گلستان در نجلس شورای اسلامی از رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خواست هرچه زودتر مشکلات پروژه تله کابین گرگان پیگیری و حل و فصل شود.

 

کد خبر 1180059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha