حضور نوجوانان مسجد در محفل انس با قرآن کانون «مفتح الابواب» وردنجان

رفيعی وردنجانی گفت: محفل انس با قرآن با حضور نوجوانان توسط کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» در مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان برگزار شد.

«احمد رفيعی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: محفل انس با قرآن با حضور نوجوانان توسط کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» در مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان ادامه داد: احیای جلسات سنتی قرآن در قالب طرح تلاوت نور توسط کانون ‌های مساجد اقدامی ارزشمند بوده و مسئولان فرهنگی مساجد به دنبال احیای کارکردهای مساجد هستند.

 

وی بابیان اینکه جلسات آموزشی قرآن کریم در رشته های روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده ‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود افزود: این جلسات با دعوت از اساتید مجرب در مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان برگزار می شود.

 

رفيعی وردنجانی گفت: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به ‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از اهداف برگزاری این دوره ‌ها است.   

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان ادامه داد: شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از دیگر اهداف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در کانون «مفتح الابواب» است.

 

وی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به‌ عنوان پایگاه ‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم را از دیگر اهداف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم برشمرد.

 

کد خبر 1180099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha