برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت حادثه اندوه بار آبادن در همدان

حادثه غم‌بار ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به فوت و زخمی شدن تعدادی از شهروندانشد، باعث شد امروز یکشنبه (۸ خرداد) در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  واقعه متروپل در آبادان به واقع اتفاق و حادثه جانکاه ی بود؛ حادثه ای که تعداد زیادی از هم وطنان کشته و یا مصدوم شدند، جهت ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه  مراسم های عزاداری به مناسبت  جانباختگان حادثه آبادان در مساجد  ،حسینیه ها و  بقاع متبرکه همدان برپا می شود.

 

مبلغین  در سراسر استان همدان به مناسبت  این عزای عمومی در مساجد و حسینیه ها در مورد حادثه اندوه بار ریزش ساختمان مترو پل سخنرانی می کنند.

 

همچنین مراسم قرار هفتگی  هیات رزمندگان ثار الله همدان  همزمان با  هفتم ترور شهید مدافع حرم صیاد خدایی و یادبود جانباختگان حادثه ساختمان متروپل  باکلام:حاج مهدی قاسمی  و کربلایی مصطفی میرزائی امروز ساعت ۲۱ بعد از نماز مغرب و عشاد ر  حسینیه ثارالله آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)  برگزار می شود.

 

با توجه به دریافت گزارش وزیر کشور از حادثه تلخ و اندوه بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان، هیئت دولت ضمن تسلیت مجدد، به خانواده‌های داغدیده، به احترام جان باختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم و مردم استان خوزستان، به ویژه شهر آبادان،  یکشنبه در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شد.



شناسایی موارد مشابه چه در استان و چه در سایر نقاط کشور برای پیشگیری از تکرار این حوادث تلخ مطالبه عمومی است که امید است به تسویف و فراموشی سپرده نشود.

 

 

کد خبر 1180100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha