یادواره ۱۸ شهید روحانی شهرستان جهرم برگزار می شود

حجت الاسلام فاطمی از برگزاری یادواره ۱۸ شهید روحانی شهرستان جهرم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام «عبادالله فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نقش روحانیت شهرستان جهرم در پیش و بعد از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست و این قشر از جامعه همواره در صف اول مبارزه با ظلم و جور به ویژه در دوران پیش از انقلاب بودند.

 

مدیر حوزه علمیه جهرم افزود: روحانیت این شهرستان در دفاع از کیان و آرمان های نظام در دوران شکوهمند دفاع مقدس 18 شهید را تقدیم کرده است.

 

وی بیان کرد: روحانیون جهرمی در دوران دفاع مقدس دوشادوش دیگر رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و مردانه در برابر دشمن بعثی مجاهدت کردند.

 

حجت الاسلام فاطمی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای روحانی شهرستان جهرم، عنوان کرد: با توجه به برگزاری یادواره شهدای روحانی در سراسر کشور، این برنامه نیز به منظور پاسداشت رشادت های شهدای روحانی در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدای روحانی همزمان با گرامی داشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جهرم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این برنامه آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به سخنرانی می پردازد.

 

مدیر حوزه علمیه جهرم گفت: بزرگداشت 18 شهید روحانی شهرستان جهرم، روز پنجشنبه 12 خرداد ماه در مقبره خاندان آیت اللهی و در جوار مرقد آیت الله «سید عبدالحسین نجفی لاری» برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

کد خبر 1180118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha