مجلس یازدهم قوانین کاربردی مصوب کرده است/ بنای مجلس همراهی با دولت است

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه مجلس یازدهم قوانین کاربردی مصوب کرده است، گفت: بنای مجلس همراهی با دولت و قوه قضاییه است.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم در دو سال گذشته گفت: در این مجلس به خیلی از مسایل مهم کشور توجه شد و در این زمینه قانون نوشته شد. در حوزه کشاورزی، شرکت های دانش بنیان، جهش تولید و شفاف آرا و قوانین مدونی در مجلس مصوب شد.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه قوانین کاربردی خوبی در مجلس مصوب شد، اظهار کرد: در حوزه نظارت هم تحقیق و تفحص های خوبی مجلس انجام داد. تذکرات و سوالات از دولت قبلی و فعلی به صورت جدی ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از نمایندگان متخصص و با تجربه هستند، قوانین کاربردی و زمین مانده در دستور کار قرار گرفت و به تصویب رسید. قانون صیانت از حقوق مردم ایران در برابر تحریم ها قانون خوبی بود که امیدوارم مذاکره کنندگان از این قانون خوب استفاده کنند و مذاکرات را به سرانجام خوبی برساند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همکاری و همراهی مجلس با دولت گفت: مجلس در جهت همکاری با دولت و قوه قضاییه کم گذاشته است و خوب کار کرده است.

 

 

کد خبر 1180133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha