همه ظرفیت ها برای خدمات رسانی مطلوب  به جامعه هدف بهزیستی به کار گرفته شود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل بهزیستی ایلام با سرپرست و شماری از مسئولان این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « علی اکبر بسطامی»  در این دیدار با تاکید بر اینکه خلاءهای قانونی در حوزه های مختلف باید رصد شود،  اظهار کرد: این خلاءها در برنامه هفتم توسعه به منظور تهیه سند بالا دستی  در راستای اصلاح ساختارهای قانونی  تدوین شود.

 

وی تصریح کرد: شناسایی و رصد خلاءهای قانونی با هدف خدمت رسانی مناسب و گسترده به مردم باید با دقت و به صورت کارشناسی شده انجام شود.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در همه مجموعه ها برای توسعه خدمات رسانی مطلوب و گسترده به مردم باید هماهنگی و وحدت رویه لازم وجود داشته باشد.

 

بسطامی با تقدیر از خدمات بهزیستی ایلام از آمادگی برای حمایت و همراهی همه جانبه از این مجموعه خبر داد و گفت: باید از ظرفیت و توانمندی همه کارکنان برای خدمات دهی به جامعه هدف بهره گیری شود.

 

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از خدمات ارایه شده به جامعه هدف، اظهار کرد: کارکنان این مجموعه در حالی خدمت رسانی کرده که عمده آنها از سختی کار محروم و از حداقل مزایا برخوردارند.

 

«حسین نورعلیوند» همچنین خواستار حمایت برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثاگر خرید خدمت این اداره کل، کاهش سود تسهیلات تبصره 18 مددجویان و افزایش اعتبار اشتغال و مسکن مددجویان شد.

کد خبر 1180215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha