درخشش دانشجویان کرمانشاهی در سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

خبرگزاری وثوقی،گفت: در سی ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور کرمانشاه توانست سه مقام کشوری را بدست آورد.

مریم وثوقی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به درخشش دانشجویان کرمانشاهی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، گفت: این جشنواره در ۹ بخش و ۴۰ رشته به شیوه حضوری از اردیبهشت‌ تا خردادماه جاری به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد.

 

 

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: در مرحله ملی دانشجویان هشت دستگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و معارف قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: زهرا اکبری رتبه اول رشته احکام، بابک نظری رتبه دوم رشته خوشنویسی و محمدسجاد عطایی رتبه سوم رشته فیلم کوتاه را در سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به خود اختصاص دادند.

 

 

وثوقی تصریح کرد: کسب رتبه برتر در این جشنواره قرآنی نشانگر توان و ظرفیت بالای دانشجویان این دانشگاه در عرصه فعالیت‌های قرآنی است.

 

 

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با اشاره به اینکه تقویت اقدامات فرهنگی و قرآنی نقش مهمی در بهبود فرهنگ عمومی جامعه دارد،اظهار کرد: جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان پر مخاطب‌ترین جشنواره دانشجویان و متنوع‌ترین جشنواره از نظر پوشش فعالیت‌ها است که همیشه مورد استقبال قرار گرفته است.

کد خبر 1180216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha