زمزمه برچیده شدن نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی به گوش می رسد

نوفرستی گفت: زمزمه ها و اخباری در خصوص برچیده شدن نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی به گوش می رسد که خراسان جنوبی زیر نظر خراسان رضوی برود و خواهش داریم که این موضوع پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوالفضل نوفرستی» امروز (8 خرداد) در ستاد اربعین حسینی خراسان جنوبی اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی یکی از بزرگترین همایش های جهانی مسلمانان است که هیچ گاه خاموش نخواهد شد.

 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به سامانه «سماح» گفت: این سامانه بهترین سامانه برای هماهنگی دستگاه های مختلف جهت برنامه ریزی اربعین حسینی است و بحث تبلیغ و ترویج این سامانه بر عده کمیته اطلاع رسانی قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه حدود 70 نفر از کاروان بران با تجربه در خراسان جنوبی شناسایی شدند، افزود: تقاضا داریم این افراد زیرنظر ائمه جماعات مساجد استان خراسان جنوبی بحث کاروان بری را بر عهده بگیرند چرا که متاسفانه در این زمینه در گذشته هیچ ساماندهی وجود نداشت.

 

نوفرستی در خصوص بحث واکسیناسیون عنوان کرد: در سال گذشته مرزهای زمینی جهت شرکت زائران در اربعین حسینی مسدود بود و شرکت های هواپیمایی آزمایشگاه های خاصی را جهت دریافت تستPCR به زائران معرفی می کردند که مشکلاتی را در پی داشته است.

 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در ادامه گفت: امیدواریم امسال شاهد حل این مشکل در شهرستان ها باشیم و مرزهای زمینی برای حضور زائران در پیاده روی اربعین حسینی باز شوند.

 

وی با اشاره به شایعه برچیده شدن نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان بیان داشت: زمزمه ها و اخباری در این زمینه به گوش می رسد که خراسان جنوبی زیر نظر خراسان رضوی برود و خواهش داریم که این موضوع پیگیری شود.

 

کد خبر 1180248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha