دفاع از حریم جمهوری اسلامی با مقاومت امکان‌پذیر است

سردار گنجعلی، با بیان اینکه دفاع از حریم جمهوری اسلامی با مقاومت امکان‌پذیر است، گفت: این حرم با خون شهدا حفظ شده و امروز با شجاعت نیروهای نظامی و انقلابی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «اسداله گنجعلی»، امروز(8خرداد)، در نخستین یادواره شهدای دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان لرستان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهارداشت: مقاومت کلمه مشترک ملت‌های آزاده است.

 

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی‌بن ابی‌طالب(ع) قم با بیان اینکه مقاومت امری الهی و دستور خداوند به پیامبراکرم و پیروان انبیا است و همچنان‌که بدون مقاومت امکان ابلاغ رسالت نیز وجود نداشت، افزود: هر پیشرفتی بدون مقاومت امکان پذیر نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: تاریخ معاصر نشان می‌دهد موفقیت بیشتر کشورهای دنیا حاصل مقاومت‌ در برابر دشمنان است.

 

سردار گنجعلی بیان کرد: گاهی مقاومت با شهادت همراه است و ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی یک نوع مقاومت الگو برای جهانیان است.

 

وی یادآور شد: مردم راه مقاومت را انتخاب کردند، چرا که دیدند امامین انقلاب در لحظات مبارزه خود نه ذره‌ای ناامید شدند و نه عقب‌نشینی کردند.

 

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی‌بن ابی‌طالب(ع) قم یادآور شد: با همه جنایت‌های عظیم داعش در عراق و سوریه، اما نیروهای مقاومت با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی توانستند مانع از تعرض دشمن به حرم اهل‌بیت(ع) شوند.

 

سردار گنجعلی با بیان اینکه امروز نیز دفاع از حریم جمهوری اسلامی با مقاومت امکان‌پذیر است، افزود: این حرم با خون شهدا در زمان دفاع مقدس حفظ شده و امروز با شجاعت نیروهای نظامی و انقلابی این مهم در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از درون و بیرون در حال فروپاشی است و امروز به قدرتی رسیده‌ایم با موشک به پایگاهشان می‌زنیم و آنها حرفی برای گفتن ندارند.

 

سردار گنجعلی مقاومت را تکلیف‌گرا خواند و گفت: امروز همه برنامه‌ها معطوف به مقاومت است، هدفی که خواه منتج به پیروزی و گاهی شهادت می‌شود.

کد خبر 1180268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha