ویژه برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) در سطح کانون های فهما استان ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه های سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خبر داد.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ویژه برنامه های مختلفی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله سیاه پوش نمودن مساجد و حسینیه ها و مراسمات سوگواری و عزاداری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام پیش بینی شده است.

 

وی برگزاری  همایش اندیشه های امام خمینی (ره) از تحقق تا تداوم، همایش تجلیل از فعالان قرآنی کانون های استان، برگزاری محافل انس با قرآن در سطح کانون ها، اجرای طرح تلاوت نور و اهدا ثواب آن به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی،  برگزاری نشست بصیرتی با محوریت تبیین اندیشه های امام خمینی(ره)، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی در سطح کانون ها از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام همچنین از برگزاری مسابقه وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل (ره) ویژه اعضای کانون های مساجد استان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با هدف تبیین اشاعه اندیشه های امام راحل (ره) در سطح کانون های استان برگزار می شوند.

 

حجت الاسلام  چراغی پور با بیان اینکه این انقلاب با نام و یاد امام خمینی (ره) گره خورده است، افزود:  معرفی شخصیت و آرمان امام خمینی (ره) یک وظیفه همگانی است که همه بایستی در راستای این امر تلاش نمایند.

 

وی در پایان امام خمینی (ره) را احیاگر تفکر دینی در جهان اسلام دانست  و خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ماست که اندیشه های امام راحل (ره) به بهترین شکل به نسل جدید منتقل نماییم.

کد خبر 1180283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha