دشمنان از انقلاب اسلامی و پیشرفت های این انقلاب می ترسند

سردار قریشی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از این انقلاب و پیشرفت های که به همت ملت ایران و دست دانشمندان جوان ایرانی محقق شده است، می‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار سید «قاسم قریشی» امروز (8 خرداد) در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شازند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: گرامیدشت یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس امری ضروری است و این ایام باید بیش از پیش در بین نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی نهادینه شود.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی هیمنه نظام استکبار را در هم شکسته است، افزود: دشمنان از این انقلاب و پیشرفت های آن که به همت و تلاش دانشمندان جوان این مرز و بوم به دست آمده است می ترسند.

 

وی به توطئه های شوم دشمنان در راستای ترور دانشمندان جوان ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: ترس دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از پیشرفت به همت دانشمندان جوان در عرصه های مختلف است چرا که امروزه دانشمندان و متفکران به عنوان صاحب نظران، خود ایده آفرین هستند و به عنوان یکی از قدرت های علمی دنیا شناخته می شوند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و رشادت های ملت ایران و شهدا و رزمندگان ایران اسلامی روی پای خودش ایستاده است، گفت: دوره قبل از انقلاب اسلامی سلطه بر کشور ما به شکل سلطه غیر مستقیم بود و آمریکایی ها به همراه سایر ایادی خود با روی کار آوردن رژیم پهلوی توانستند در تمامی امور از کوچک تا بزرگ کشور مسلط شوند که این نشان از اوج وابستگی به نظام سلطه بود.

 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استقلال و آزادی امروز ملت ایران مرهون تفکر ناب حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است، گفت: عزت و آزادگی یک ملت برخواسته از اراده و روحیه خواستن و توانستن است.

 

سردار قریشی خاطر نشان کرد: پیشرفت های امروز کشور در بخش های مختلف اعم از علمی،صنایع نظامی،پزشکی و... ناشی همان اراده خواستن است که این مثابه همان روحیه مقاومت در آزادسازی خرمشهر است.

کد خبر 1180317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha