پرچم امام رضایی ها در ایام دهه کرامت برافراشته می شود

نوروزی فر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ رضوی گفت: پرچم امام رضایی ها به مناسبت ایام دهه کرامت در سطح استان البرز برافراشته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، نشست خبری دهه کرامت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان البرز به مناسبت نزدیک شدن به ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) پیش از ظهر امروز با حضور رئیس، دبیر و سخنگوی ستاد دهه کرامت استان البرز، مدیرعامل خانه مطبوعات و جمعی از اهالی رسانه این استان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز برگزار شد.


ابراهیم نوروزی فر مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی در استان البرز و سخنگوی ستاد دهه کرامت این استان، با اشاره به فروریختن ساختمان متروپل در استان خوزستان و تسلیت درگذشت هموطنانمان در آبادان و ابراز همدردی با خانواده های داغدیده، بر همکاری های لازم و دوجانبه ستاد دهه کرامت با اصحاب رسانه در راستای ترویج فرهنگ رضوی تاکید کرد.


وی ادامه داد: نتیجه این همکاری های دوسویه می تواند در سطح کشور و استان البرز بازخورد خوبی داشته باشد و به تبع آن، استان البرز از لحاظ کیفیت اخبار و ترویج فرهنگ رضوی در محضر امام رضا (ع) نمره خوبی کسب کند و پرچم امام رضایی بیش از پیش در البرز برافراشته شود که بدین منظور برنامه های خوبی در سطح استان البرز به مناسبت دهه کرامت، تدارک دیده شده است.

 

 

کد خبر 1180322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha