مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) الگوی همبستگی ملی و دفاع از آرمان‌های انقلاب است

انصاری مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی را الگوی همبستگی ملی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید فراتر از احترام برای زائران ایثار کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدعلی انصاری در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) گفت: امروز کشور عزیز اسلامی ما داغدار حادثه تلخ و جانکاهی از یک اتفاق ناگوار در خوزستان است؛ به همین مناسبت هیأت محترم دولت امروز را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرده اند. همه ما داغدار و عزادار این حادثه هستیم. این حادثه و حوادثی از این دست بسیار تلخ و جانکاه است. امیدواریم که داغ این حادثه دل های داغداری را که این روزها در غم عزیزان خود نشسته‌اند به صبوری همراهی کند و خداوند متعال مجروحان این حادثه را شفا عنایت کند؛ رسیدگی و حضور به موقع مسئولین اعتماد را به مردم خوزستان و کشور بر می‌گرداند و تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

 

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) با اشاره به برنامه دستگاه‌های متخلف و میثاق با امام راحل اظهار داشت: شب ۱۴ خرداد از سخنان ریاست محترم جمهور استفاده خواهیم کرد که به دلایلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نگاه و افکار جهانی متوجه حوادث کشور  به ویژه این مراسم بزرگ است که آیا ملت ایران و وفاداران به امام در این عرصه چه میزان علاقه و ایمان خود را نسبت به امام و مکتب امام به نمایش می‌گذارند.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه این مراسم و رعایت مسائل بهداشتی، گفت: امیدواریم روز ۱۴ خرداد روز همبستگی ملی، میثاق با امام و بیعت با مقام معظم رهبری باشد. مقدمات کار انجام شده و از همت همه دولتمردان، استانداران و افرادی که به نوعی در این حرکت بزرگ نقش داشته‌اند قدردانی می کنیم.

 

انصاری با تاکید بر برنامه ریزی صحیح و دقیق صورت گرفته برای برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام عنوان کرد: این مراسم باید الگو و نمونه‌ای از همبستگی ملی و شعار ملی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی باشد. مهم این است که در مواجهه با زائران و کسانی که با هدف جلب رضایت خدا در این مراسم شرکت می‌کنند و انگیزه آنها صرفا ابراز ارادت به امام و راه امام است، فراتر از احترام ایثار کنیم.

کد خبر 1180342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha