همه مدیران با روحیه جهادی برای خدمت به مردم پای کار  باشند

حسنی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که همه مدیران با روحیه جهادی کار کنند، گفت: ما باید نگاه و توجه مان به مشکلات و گرفتاری های مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، عصر امروز(۸ خرداد) در نشست ستاد هماهنگی مناسب سازی، و شورای سالمندان استان ایلام، اظهار کرد: همه ما موظف هستیم که شرایط لازم را برای معلولان فراهم کنیم

.

« محمدسبحان حسنی» با اشاره به اینکه بر اساس الزامات قانونی که وجود دارد، دستگاه های اجرایی توجه جدی به وظایف خود در حوزه مناسب سازی داشته باشند، افزود:  شهرداری ها باید نظارت دقیق بر ساخت و سازها و الزامات قانونی داشته باشند و ما شاهد ساخت و سازهایی نباشیم که الزامات مناسب سازی در آن رعایت نشده باشد.

 

وی بیان کرد: در ساختمان های قدیمی لازم است که در راستای تسهیل رفت و آمد معلولان جسمی و حرکتی فراهم شود و افراد معلول و سالمند با ایجاد رمپ زمینه تردد این عزیزان را در ادارات و دستگاه های اجرایی فراهم کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام یادآور شد: دستگاه هایی که بیشترین مراجعه کنندگان از قشر معلول  و سالمندان دارند بایستی توجه بیشتری به مناسب سازی معابر داشته باشد.

 

وی ابراز کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه مناسب سازی وظایفی دارند و لازم است که به قشر بازنشسته و سالمند خود با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توجه شده و زمینه ایجاد نشاط و تکریم این عزیزان را فراهم کنند.

 

حسنی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که همه مدیران با روحیه جهادی و انقلابی کار کنند، افزود: این امر از تکالیف و وظایف همه ماست و جزو انتظاراتی است که مردم از همه ما دارند، خیلی از مدیرانی که منصوب شده اند در همین فضا در حال کار هستند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ما باید نگاه و توجه مان به مشکلات و گرفتاری های مردم باشد، برخی ممکن است به دنبال حاشیه سازی و مشغول سازی مدیران باشند، اصل بر این است که اگر فضایی برای اغراض شخصی ایجاد شد، مدیران با کار مضاعف و روحیه جهادی برای خدمت به مردم و توسعه استان اسیر حاشیه ها نشوند.

کد خبر 1180369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha