رفع نقاط ضعف و موانع صادرات کالا از طریق مرز بین المللی مهران

هژبری با تاکید بر رفع نقاط ضعف و موانع صادرات کالا از طریق مرز بین المللی مهران با وحدت رویه دستگاه های مرتبط، خواستار پرهیز از بخشی نگری در این خصوص شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه بررسی مسائل و مشکلات گمرک مهران و رفع موانع پیش رو  با حضور «سعید هژبری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و  سایر مسئولین برگزار شد.


در این جلسه معاون امور عمرانی استاندار با تاکید بر هم افزایی و تعامل بین دستگاههای اجرایی مرتبط در امر صادرات و واردات ، خواستار پرهیز از بخشی نگری در این خصوص شد.

 

هژبری گفت: با وحدت رویه و نهادینه کردن قوانین و مقررات می توان در رفع مشکلات و نقاط ضعف و موانع صادرات کالا از طریق مرز بین المللی مهران به کشور همسایه عراق موفق عمل کرد.

 

وی با اشاره به  نقش اساسی و مهم گمرک در تجارت بین الملل و تأثیر مستقیم آن در توسعه اقتصادی منطقه  و افزایش صادرات از طریق مرز مهران خواهان رفع مشکلات این گمرک در زمینه مختلف از جمله به روز نمودن تعرفه های تجاری و خدماتی، ساماندهی بخش های کارگری و مکانیکی و تضمین معیشت و تامین بیمه کارگران و افزایش ماشین آلات مورد نیاز برای تخلیه و بارگیری تاکید کرد .

کد خبر 1180403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha