ویژه برنامه رادیو خرداد در ورامین برگزار شد

ویژه برنامه رادیو خرداد در آستانه قیام خونین مردم شهرستان ورامین در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، برنامه رادیو خرداد به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و موسسه مردم نهاد فرنام هنر با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران،حسین نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس،مجید درویشی فرماندار شهرستان و علیرضا مومنی شهردار ورامین در جوار برج تاریخی علاءالدوله برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران در این ویژه برنامه رادیو خرداد گفت:ریشه انقلاب در ۱۵ خرداد ۴۲ است که مردم غیور ورامین از پایه گذاران آن هستند.از شهردار و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین بابت برپایی این مراسم تشکر میکنم که کاری نو در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ است تقدیر و تشکر می کنم.

 

مجید درویشی فرماندار ورامین اظهار داشت:ورامین افتخار همه ورامینی هاست، در تاریخ کشور، ورامینی ها در همه عرصه ها همواره جز مردمان پیش رو و بصیر بودند.

 

وی افزود: سفر رئیس جمهور به منطقه لغو نشده و برخی مولفه های سفر در شرایط فعلی فراهم نشد، بزرگان شهر و رسانه ها نگران نباشند و آیت الله رئیسی رئیس جمهور به زودی خدمت مردم ورامین خواهند رسید.

 

درویشی اظهار داشت:  از مجموعه شهرداری و شورای شهر و همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین بابت برپایی مراسمات فرهنگی اینچنینی تشکر ویژه دارم.

 

حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار ۱۵خرداد در مجلس شورای اسلامی در این برنامه بیان داشت: مردم ورامین قبل از انقلاب،انقلابی بودند، اهمیت این منطقه انقدر زیاد است که ۱۴٠٠ سال پیش به طمع این منطقه به جنگ سید و سالار شهیدان رفتند.

 

وی افزود: نماد و هویت تاریخی ورامین را باید به نسل جوان امروز معرفی کرد.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم امیر بیلچی و ابوالفضل جعفری از اعضای شورای شهر و همچنین سید مهدی حسینی نسب معاونت خدمات شهر شهرداری ورامین در کنار خبرنگاران، فرهیختگان و هنرمندان ورامینی حضور داشتند.

 

 

کد خبر 1180422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha