برخورد قاطع با مقصران حادثه متروپل انجام شود

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی بر برخورد جدی با مقصران حادثه متروپل آبادان تاکید کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید با متخلفان و کسانی که باعث وقوع این حادثه شدند برخورد عبرت‌آموز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام«محمد جواد باقری‌ارومی» شب گذشته(یکشنبه، ۸ خرداد) در مراسم یادبود جانباختگان حادثه ریزش ساختمان مترو پل آبادان که در مسجد جامع آستارا با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد این حادثه جانگداز و تلخ را به ملت ایران و مردم انقلابی و ولایی آبادان تسلیت گفت و با خانواده‌های جانباختگان و مصدومین این حادثه ابراز همدردی کرد.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: حادثه تلخ و جانکاه جان‌باختن و مصدومیت گروهی از هموطنانمان در شهر مقاومت و ایثار، آبادان قهرمان و مظلوم، داغی سنگین بر دل همه ایرانیان نهاد.

 

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص)، کسانی که بر اثر حادثه و در زیر آوار ساختمان جان خود را از دست می‌دهند را جز گروهی توصیف کرد که در ثواب شهید هستند و تصریح‌کرد: امیدواریم تمام قربانیان این حادثه در ردیف شهدا قرار گرفته و از ثواب شهادت بهره‌مند شوند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه در حادثه متروپل به دلیل سهل‌انگاری‌ها و کوتاهی‌ها انسان‌های زیادی از لحاظ جانی و مالی آسیب دیدند، گفت: تا الان بیش از ۳۰ نفر در این حادثه تلخ جانباخته و تعدادی نیز مصدوم شدند و کسب و کارهای زیادی از بین رفت و باید خسارت افراد حادثه دیده پرداخت شود.

 

امام جمعه بندر آستارا بر برخورد جدی با مقصران و مسببان حادثه متروپل آبادان تاکید کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید با متخلفان و کسانی که باعث وقوع این حادثه شدند برخورد عبرت‌آموز شود و اگر برخوردها عبرت‌آموز باشد هیچ کس جرأت انجام تخلف را ندارد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی به صدور مجوز برای احداث برخی ساختمان‌ها در آستارا بدون نظر گرفتن مسائل فنی اشاره کرد و گفت: نسبت به مسائل فنی ساختمان در صدور مجوزها نظارت جدی شود تا حادثه تلخی رخ ندهد.

 

امام جمعه بندر آستارا نسبت به تخریب دیوار مسجد جامع این شهر به علت احداث یک ساختمان در جوار مسجد هشدار داد و اظهارکرد: اگر خدایی نکرده دیوار مسجد تخریب شود و اتفاقی برای مردم بیافتد مالک ساختمان باید بیاید خسارت را پرداخت کند.

کد خبر 1180465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha