رویداد« عصر امید» بهانه ای برای نمایش دستاوردهای  فناورانه و محصولات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

منصوری گفت: رویداد ملی «عصر امید» بهانه‌ای برای ارائه و نمایش گوشه‌ای از دستاوردهای فناورانه و محصولات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از سمنان،«مهدی منصوری» درگفتگو با خبرنگاران دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد متمایز و منحصر همواره مولود انقلاب اسلامی بوده و شالوده و بنیان این خاستگاه علمی از دیرباز بر مبنای سیاست‌های انقلاب اسلامی طراحی و تدوین شده است.

 

رئیس ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ۴۰ سالگی فعالیت خود و با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ استارت آپ و ایده و ۱۰۰۰ شرکت خلاق و فناور نمایشگاه بی بدیلی را تحت عنوان رویداد ملی عصر امید، از دستاوردهای جامعه نخبگان در این مهد علم و پژوهش خلق کرده است  گفت: مصلای تهران از امروز تا8 خرداد میزبان این رویداد بزرگ و کم‌نظیر علمی و پژوهشی است.

 

وی رویداد ملی «عصر امید» را بهانه‌ای برای ارائه و نمایش گوشه‌ای از دستاوردهای  فناورانه و محصولات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کردو از دانشگاهیان، جامعه نخبگان و آحاد مردم برای حضور و بازدید از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی دعوت به عمل آورد.

 

 منصوری ضمن تشریح گوشه‌ای از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ورود به دهه چهارم سالگرد تأسیس این دانشگاه را گام دوم این مرکز علم و پژوهش عنوان و اظهار کرد: رویداد ملی «عصر امید » نمایش شکوه و بالندگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی است و آنچه از طرح‌های پژوهشی و علمی طی این چهار دهه به نقطه اعلای خود رسیده در این رویداد به نمایش در می‌آید؛ از این رو حضور آحاد مردم کشور برای بازدید از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی امری ضروری است که شکوه و بالندگی هر چه بیشتر مسیر آینده کشور ، تقویت روحیه امیدواری در جوانان این مرز و بوم  را به دنبال خواهد داشت.

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت این رویداد علمی که نخبگان و پژوهشگران سراسر کشور را برای نمایش توانمندی‌ها گرد هم می‌آورد، اظهار کرد: بدون شک دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور با بالاترین ظرفیت در نمایشگاه رویداد عصر امید حضور خواهند یافت چرا که در جریان این رویداد، واحدها و شرکت ‌های فناور با هدف جذب سرمایه‌گذار و تجاری سازی محصولات تولیدی خود به این عرصه گام نهادند و از این فرصت مغتنم بهره وافی را خواهند برد.

 

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ضمن قدردانی از هم افزایی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق ماموریت های محوله به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر رویداد «عصر امید»، بیان کرد : در همین راستا شاهد عملکرد مطلوبی از استان سمنان طبق پتانسیل ها و ظرفیت موجود بوده‌ایم و حتی در مواردی این دانشگاه بیش از توان و انتظار ظاهر شده است که این امر نشأت گرفته از دغدغه‌مندی کارکنان این نهاد نسبت به مأموریت محوله به دانشگاه است.

 

وی به راهیابی و حضور ۵۰ ایده ، شرکت و هسته از استان سمنان به رقابت نهایی عصر امید اشاره کرد و یادآور شد : استان سمنان با ایجاد و ثبت ۱۰۲ گروه پژوهشی عنوان رکورد دار این عرصه و رقابت را به خود اختصاص داده است، که این امر  نشان از عملکرد مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان دارد.

 

رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی است تا تیم‌های راه‌یافته به این رویداد، ایده‌های فناورانه و محصولات دانش‌بنیانی خود را به بزرگ‌ترین صنایع کشور، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شتاب‌دهنده‌های خصوصی و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه برای جذب تسهیلات و سرمایه‌گذاری عرضه کنند.

کد خبر 1180507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha