سیاستمداران ساده زیستی امام (ره) را الگو قرار دهند

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی با تاکید بر حفظ و تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) گفت: سیاستمداران ما باید ساده زیستی امام خمینی (ره) را در فعالیت هایشان الگو قرار دهند.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تبیین و حفظ اندیشه های امام خمینی (ره) گفت: ما نتوانستیم اهداف امام و حتی امامین انقلاب را تبیین و حفظ کنیم و فعالیت هایی انجام شده است، بر فرض مثال در رساله های دانشگاهی کارهایی انجام شده است اما این فعالیت ها قانع کننده نبود.

 

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعا اگر این فعالیت ها قانع کننده بود، رهبر معظم انقلاب بحث جهاد تبیین را مطرح نمی کردند. تاکید بر بحث جهاد تبیین حکایت از این دارد که ما باید در این راستا فعال تر کنیم.

 

وی ادامه داد: اینکه فساد اقتصادی و مالی در کشور زیاد شده است و به همین دلیل است که ما نتوانستیم این ارزش ها و اهداف را به خوبی تبیین کنیم و برای مبارزه با آن موفق عمل نکرده ایم.

 

نماینده مردم رباط کریم با تاکید بر علم همه جانبه و شجاعت امام گفت: سیاستمداران ما باید رشادت، شجاعت و ساده زیستی امام (ره) را در کارها و فعالیت هایشان الگو قرار دهند و بر این اساس عمل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: بحث جهاد تبیین حکم است که باید آن را سیاستمداران نصب العین قرار دهند.

کد خبر 1180530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha