کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» لردگان به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل شده است

نظری بابیان اینکه شهرستان لردگان قطب تولید سرود بچه های مسجد در چهارمحال و بختیاری است گفت: گروه سرود «نسیم صبا» یکی از پاتوق های حضور نوجوانان و جوانان با استعداد برای شرکت در برنامه های فرهنگی هنری است.

«مهدی نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، شهرستان لردگان را قطب تولید سرود با حضور بچه های مسجد خواند و اظهار داشت: گروه سرود «نسیم صبا» یکی از پاتوق های حضور نوجوانان و جوانان با استعداد برای شرکت در برنامه های فرهنگی هنری است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» به عنوان کانون تخصصی سرود نگاه ویژه به کادر سازی و نگاه تشکیلاتی و برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص مثل تک خوانی و تهیه کنندگی، تنظیم و آهنگسازی و ... دارد.

 

وی ابراز کرد: این کانون برای اعضای گروه سرود کانون و اعزام اعضای گروه سرود به عنوان مربی به کانون های دیگر، مدارس و نهادها برای آموزش و تشکیل گروه های سرود یک حرکت روبه رشد را در فعالیت های تخصصی مربوط به سرود داشته است.

 

نظری به فعالیت های گسترده گروه سرود «نسیم صبا» در برنامه ها، مناسبت ها و جشن ها اشاره کرد و گفت: این گروه سرود به مناسبت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، اقدام به تولید مشترک سرود «پیمان جاودان»، با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان نمود که در گلزار شهدای کرمان اجرا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان ادامه داد: این گروه سرود در تمام طول سال با تولید و یا بازخوانی سرود در همه مناسبت های مهم ملی و مذهبی ازجمله اجرای سرودهای پاتوقی در گلزار شهدا، خیابان ها، میادین اصلی شهر و پارک ها در مناسبت های مذهبی و ملی فعالیت مستمر داشته است.

 

وی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری نسیم صبا نگاهی ویژه به کادرسازی و نگاه تشکیلاتی دارد تصریح کرد: این کانون اقدام به برگزاری منظم کلاس های آموزشی در طول سال از جمله تک خوانی، تهیه کنندگی، تنظیم، آهنگسازی و... برای اعضای گروه سرود داشته است.

 

نظری تصریح کرد: حرکت به سمت خودکفایی مالی کانون با توجه به کمبود اعتبارات تخصیصی به کانون با انعقاد قرارداد با دستگاه ها، ادارات، سازمان ها و گرفتن سفارش برای تولید سرود است که موفقیت آمیز بوده است.

 

وی افزود: تبدیل کردن شهرستان محروم لردگان در استان چهارمحال و بختیاری با فعالیت ها و کسب موفقیت های گروه سرود «نسیم صبا» به یکی از قطب های تولید سرود در استان و کشور و گرایش ویژه نوجوانان و جوانان به حضور در گروه های سرود و تشکیل گروه های سرود جدید در کانون ها، مساجد و مدارس شهرستان از دیگر موفقیت های به دست آمده کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» در فعالیت های تخصصی سرود است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» در سومین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق سرود شده است.

 

خاطرنشان می شود: گروه سرود «نسیم صبا» تاکنون سرود «پیمان جاویدان» را به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سرود «مکتب عشق» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها، سرودهایی با نام «مدافعان سلامت»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی (ع)»، «خم ولایت» و «ایران» را تولید کرده است.

 

کد خبر 1180546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha