تشکیل کمیسیون خانواده با توجه به اهمیت توجه با مباحث فرهنگی در سطح شهر یزد

حجت الاسلام حیدری با اشاره به تشکیل کمیسیون خانواده در شورای اسلامی شهر یزد گفت: هدف ما توجه به مباحث فرهنگی در زمینه خانواده بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سیدناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه متروپل گفت: این اتفاق زنگ هشداری برای مسئولان شهری بود که به صورت قانونی برای بهبود وضعیت شهری و رفع خطرات احتمالی گام بردارند.

وی افزود: اگر همه دستگاه های اجرایی کشور می خواستند برای این برنامه برنامه ریزی کنند نمی توانستند و در حرکت های مشابه شاهد آن بودیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: ما سرودهای زیادی را شاهد بودیم و دیده نشد و این کار مردمی و با خواست خدا توانست در سطح کشورمطرح شود.

حیدری ادامه داد: ما گلایه از برخی از دوستانی که ناخواسته همراه با دشمنان اعتقادی می شوند، داریم زیرا این کار سیاسی نبود و تنها کار اعتقادی برای دهه نودی ها بود.

حیدری گفت: همه این ها اراده امام زمان (عج) بود که جا دارد از مردم تشکر ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: در شورای پنجم تعداد کمیسیون ها به هفت مورد رسیده است و در یزد به فراخور موضوعات اضافه شده است و برخی موضوعات در قالب کمیته اضافه شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: خانواده یکی از کمیته های کمیسیون فرهنگی بود اما به دلیل این که در حوزه خانواده بسیاری کارهای عقب مانده داریم و دستگاه ها نیز بایستی فعالیت ویژه در این زمینه داشته باشند، کمیسیون خانواده به صورت ویژه آغاز به کار کرد.

وی افزود: کمیسیون عمران تعداد 28 جلسه و تکمیل پروژه های نیمه تمام، حذف شبکه های هوایی معابر، تصویب طرح جامع ترافیک هوایی، فهرست فعالیت های اولویت دارو کمیسیون و طرح مطالعات راهبردی را در دستور کارخ ود قرار داده است.

حیدری ادامه داد: در کمسیون فرهنگی نیز مباحثی از جمله تشکیل کمسیون خانواده، تعیین تکلیف و حل مشکل بیش از 400 معبر از کوچه و خیابان در سطح شهر را داشته است.

وی بیان کرد: شهر یزد بیش از 21 هزار معبر دارد که هر کوچه دو تابلو دارد که 40 هزار تابلو می شود و این که ظاهر شهر را ببینیم این همه شهر نیست که در این راستا بخشی از شهر پایش شده و بر اساس تصویب آیین نامه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان آن را دنبال کردیم.

حیدری ادامه داد: بیش از 2 هزار معبر در سطح شهر یزد نامگذاری نشده است.

کد خبر 1180576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha