امام خمینی(ره) کشتی انقلاب اسلامی را به ساحل پیروزی رساند

ماموستا رستمی گفت: امام خمینی(ره) یک متفکر، آگاه به زمان، سیاستمدار و زمان‌شناس و ناخدای کشتی انقلاب اسلامی بود و توانست آن را به ساحل پیروزی برساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا ‌فایق رستمی امام جمعه سنندج ظهر دوشنبه نهم خرداد ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان سنندج، اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک متفکر، آگاه به زمان، سیاستمدار و زمان‌شناس بود که ناخدای کشتی انقلاب اسلامی بود و توانست آن را به ساحل پیروزی برساند.

 

وی با بیان شخصیت والای مقام معظم رهبری عنوان کرد: پس از ارتحال امام خمینی، خبرگان ملت در یک اجلاس ویژه یک تصمیم تاریخی گرفتند و آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان رهبری انقلاب برگزیدند.

 

ماموستا رستمی اتحاد مردم را رمز پیروزی در مقابل دشمنان عنوان کرد و افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های اول انقلاب اسلامی تمامی نقشه‌ها و طراحی‌های دشمنان به سبب اتحاد مردم شکست خورد.

 

امام جمعه سنندج با گرامیداشت شهدای ۱۵خرداد هم گفت: شهدای قبل و بعد از انقلاب با خون خود به ما استقامت و صبوری دادند و مسوولین باید هوشیار باشند که این امانت‌ها را حفظ کنیم.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای دیدار روحانیون اهل سنت با رئیس‌جمهور، گفت: آقای رئیسی در این دیدار که با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد همه مسائل و مشکلات مردم را بیان کرد و گفت، این دولت کاملاً پای تعهد و وعده‌های خود ایستاده است.

 

ماموستا رستمی تاکید کرد: رئیس جمهور یک نوید داد که ما حتماً از افراد بومی در مدیریت‌ها استفاده می‌کنیم و یکی از دیگر از مسائل، ساماندهی مرزها و اختصاص ۵ درصد از درآمد مرز برای عمران و آبادانی کردستان بود.

کد خبر 1180589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha