بررسی اهمیت نشان تجاري يا برندسازي پوشاك درجامعه در «زرجامه» رادیو فرهنگ

برنامه «زرجامه» روز دوشنبه ۹ خردادماه، با موضوع چرایی و چگونگی ثبت نشان تجاری پوشاک و بررسی تاثیر آن در رفتار مصرف کننده از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشان تجاري يا برندسازي پوشاك درجامعه موضوعی است که در زرجامه این هفته مورد توجه قرار می گیرد، درواقع آنچه را که بر تن می کنند را پوشاک می گویند. همیشه طراحی جدید برای لباس طراحی می شود و به خاطر همین مسئله هم می باشد که شرکت های زیادی امروزه در حیطه تولید پوشاک فعالیت می کنند, که برای ایجاد تمایز میان کالاهای ارائه شده و خدمات یک شرکت از کالا و خدمات سایر شرکت ها, باید این نشان تجارب  به ثبت برسند برهمین اساس در برنامه « زرجامه» این هفته با حضور دکتر مونسی موضوع اهمیت نشان تجاری و نوع رفتار مصرف کننده در مواجهه با آن مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین فاطمه داوودیان نیز بر پایه این موضوع در گزارشی به نظرات مردم درباره اینکه چقدر در خرید پوشاک به نشان های تجاری توجه دارند می‌پردازد.

گفتنی است، با توجه به تولیدی بودن کشور عزیزمان ایران, بسیاری از تولید کننده ها, صادر کننده ها و واسطه های صنعت مد و لباس و پوشاک تصمیم به ثبت برند لباس خود دارند تا از حمایت اداره مالکیت معنوی جهت عدم سوء استفاده اشخاص ثالث خواستار هستند. با توجه به این موضوع در این صنعت رقابت بسیار زیادی وجود دارد.

برنامه «زرجامه» را می‌توانید دوشنبه ساعت ۱۶:۰۰ به تهیه کنندگی یلدا احتشامی از شبکه رادیویی فرهنگ بشنوید.

کد خبر 1180593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha