توهین جشنواره فیلم کن به امام رضا(ع)/ ابراز نگرانی از کم کاری ها

خسروی اسفزار با بیان اینکه دشمن لحظه به لحظه در حال پیشروی است، گفت: در جشنواره فیلم کن دیدید که چه قدر راحت به مقدسات و امام رضا(ع) توهین کردند و اگر سه ماه پیش برخوردهای لازم صورت می گرفت اکنون این اتفاقات رخ نمی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (9 خرداد) در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه تخصصی امیر المومنین (ع) بیرجند اظهار داشت: طلاب در زمینه «جهاد تبیین» از همه اقشار جلوتر هستند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: در زمینه پرداختن به «جهاد تبیین» به سراغ منابع مفید بروید و به معرفی آنان بپردازید و بدانید قطعا جواب خواهد داد.

 

وی با اشاره به لزوم حضور در خط مقدم «جهاد تبیین» گفت: «جهاد تبیین» به خاطر وسعت و پیام های فضای مجازی بسیار سخت شده است و امروز «جهاد تببین» در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و خانواده بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 

خسروی اسفزار ادامه داد: در جشنواره فیلم کن دیدید که چه قدر راحت به مقدسات و امام رضا(ع) توهین کردند و اگر سه ماه پیش برخوردهای لازم صورت می گرفت اکنون این اتفاقات رخ نمی داد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه دشمن لحظه به لحظه در حال پیشروی است، گفت: از کم کاری ها نگران هستیم و باید بیش از گذشته در زمینه «جهاد تبیین» کار شود.

 

وی در خصوص مشکلات شهرستان بیرجند عنوان کرد: از دولت درخواست داریم تا بحث راه آهن و جاده بیرجند به قاین و بیمارستان خوسف را به صورت جدی پیگیری کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در ادامه بیان داشت: دولت گرفتار شده است و تا سال 1405 این دولت باید 10 هزار میلیارد تومان سررسید بدهی ها را پرداخت کند.

 

وی به طرح انتقال بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند اشاره کرد و گفت: بیش از دو ماه است که این موضوع را پیگیری می کنیم اما کار آسانی نیست.

 

 

 

کد خبر 1180633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha