اعزام کاروان های زیارتی فارس به بیت ‌الله الحرام با عنوان «حرم تا حرم همراه با شهدا»

زینلی گفت: ۹ کاروان از استان فارس به بیت ‌الله الحرام اعزام خواهند شد و کاروان‌ های زیارتی استان امسال با عنوان «حرم تا حرم همراه با شهدا» به مکه و مدینه اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا زینلی»، امروز (دوشنبه 9 خرداد) با اشاره به اعزام کاروان های زائران بیت ‌الله الحرام از فارس در جمع خبرنگاران گفت: ۹ کاروان از استان فارس به بیت ‌الله الحرام اعزام خواهند شد که یک کاروان از هرمزگان و یک کاروان از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه «شهید آیت ‌الله دستغیب» شیراز اعزام خواهد شد.

مدیر سازمان حج و زیارت فارس افزود: این کاروان ها از اواخر خرداد ماه جاری اعزام می شوند و مدت سفر زائران به سرزمین وحی حدودا یک ماه خواهد بود.

وی اضافه کرد: زائران فارس ابتدا به مکه و در اواخر سفر خود به مدینه می روند و کاروان‌ های زیارتی استان امسال با عنوان «حرم تا حرم همراه با شهدا» به مکه و مدینه اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت فارس ضمن تبریک تقارن هفته حج و دهه کرامت عنوان کرد: دهه کرامت و هفته حج امسال از ۱۱ خرداد آغاز خواهند شد و برای این ایام مبارک در استان برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: محفل انس با قرآن و همایش خواهران از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز ۱۱ خرداد به مناسبت هفته حج در شبستان «امام خمینی (ره)» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود و میثاق با شهدا و گلباران قبور شهدا در روز ۱۲ خرداد اجرا خواهد شد.

زینلی اضافه کرد: برگزاری همایش بزرگ آموزش زائران حج تمتع و میثاق با حضرت احمد ابن موسی (ع) از ساعت 9 تا 11 و 30 دقیقه 17 خرداد در شبستان «امام خمینی (ره)» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از برنامه های دیگر این هفته است.

کد خبر 1180669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha