آیت الله قاسم: چشم پوشی مردم از حق سیاسی خود در برابر دولت‌ها، جنایت بزرگ است

آیت الله عیسی احمد قاسم تاکید کرد: چشم پوشی مردم از حقوق سیاسی و سایر حقوق دیگر در برابر دولت ها، جنایت بزرگ است. به همین دلیل اگر انتخابات به حل مشکلات منجر نشود، در آن نباید مشارکت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم، روحانی برجسته بحرین در بیانیه ای درباره انتخابات آینده در بحرین تاکید کرد: مردم از حقوق سیاسی و سایر حقوق دیگر خود در برابر دولت ها چشم پوشی می کنند. این مسئله جنایت بزرگی است که به فساد دو طرف منجر می شود.

آیت الله قاسم گفت: نظر صحیحی که  نباید مورد مناقشه قرار گیرد، این است که انتخاباتی برگزار شودکه در آن مشکلات ملت حل شود یا مشارکت مردمی وجود ندارد، زیرا این مشارکت بر ظلم و ستم رژیم می افزاید.

 

وی افزود: کسانی که به دنبال پول و منصب هستند، به حرف حق گوش نمی دهند و به درد و همّ مردم اهمیت نمی دهند.

این مرجع بحرینی گفت: صحبت ازانتخابات در میان مردم باعث می شود که نام  شهدا و زندانیان شکنجه شده یادآوری شود. غیرتشان نسبت به دین و کرامت برانگیخته شود و پایبندی آنها به آزادی و کرامت تاکید شود.

 

آیت الله قاسم افزود: بسیار شگفت انگیز است که انتخابات به فرصتی برای دولت ها به منظور فریب مردم و ایجاد دیکتاتوری به نام دموکراسی تبدیل می شود. به همین دلیل ملت بحرین نسبت به این مسئله هوشیار و محتاط باشد.

کد خبر 1180673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha