قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی» در کمیته امداد مازندران ایجاد شد

معافی گفت: قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی» در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و با شعار «خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» درکمیته امداد مازندران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «میثم معافی» امروز(۹خرداد) در جمع خبرنگاران ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی کمیته امداد مازندران اظهار کرد: ترویج ارزش‌های انقلابی و روحیه جهادی برای رسیدگی به محرومان و آسیب‌دیدگان در حوادث غیر مترقبه از مهترین اهداف تشکیل این قرارگاه است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران افزود:با ایجاد این قرارگاه در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت جوانان  در راستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در مناطق محروم اقدامات مطلوبی انجام شود.

 

مدیر اجرایی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی کمیته امداد در مازندران تصریح کرد: با انتصاب اعضا برنامه ریزی های لازم برای حضور در مناطق محروم استان و حتی برون استانی صورت گرفته است.

 

معافی با بیان اینکه ایجاد انگیزه امید و خودباوری در مناطق محروم، توانمندسازی  محرومان از دیگر اهداف تشکیل این قرارگاه است، گفت: از همه ظرفیت ها و ایده ها برای اجرای هرچه بهتر برنامه های قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در راستای خدمت رسانی مطلوب و بهینه به نیازمندان و محرومان استفاده می کنیم.

 

وی یادآورشد:«حاج عبدالله والی» از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشاء خدمات و فعالیت‌های ارزنده و موثری در راستای رسیدگی به محرومان بود.

کد خبر 1180685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha