برگزاری ویژه ‌برنامه‌ «شبانگاه داغ محیط زیستی» توسط دبیرخانه‌ احیای تالاب‌ های فارس

افضلی گفت: ویژه ‌برنامه‌ «شبانگاه داغ محیط زیستی» توسط دبیرخانه‌ احیای تالاب‌ های استان فارس از ۹ تا ۲۱ تیرماه هرشب ساعت ۲۲ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید فخرالدین افضلی»، امروز (دوشنبه 9 خرداد) از برگزاری ویژه ‌برنامه‌ «شبانگاه داغ محیط زیستی» توسط دبیرخانه‌ احیای تالاب‌ های استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه شامل پنل‌ هایی مرکب از اساتید، صاحبان ‌نظران فن محیط زیست است که با موضوعات داغ محیط ‌زیستی ایران و جهان از سراسر کشور دور هم جمع شده ‌اند.

مدیر امور فناوری و طرح‌ های کاربردی دانشگاه شیراز افزود: «شبانگاه داغ محیط زیستی» در کنار جشنواره‌ ملی استارتاپ محیط زیستی «حرفه‌ سبز» توسط دبیرخانه‌ احیای تالاب‌ های استان فارس از 9 تا 21 تیرماه هرشب ساعت 22 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت در این ویژه برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و گواهی معتبر نیز برای شرکت کنندگان صادر می شود و 52 نفر در این برنامه های شبانه به سخنرانی خواهند پرداخت و علاقمندان برای شرکت در این سلسله شبانگاهی می توانند به سایت https://evnd.co/HxIBm مراجعه کنند.

افضلی اعلام کرد: جوایز ارزشمندی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که در چارچوب تبیین مفاهیم محیط زیستی به آنها تعلق خواهد گرفت و در کنار این برنامه ها، کارگاه های کسب و کار نیز با همکاری دفتر نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز هر روز به ‌صورت آنلاین به ‌مدت سه هفته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گواهی معادل حداقل 20 ساعت دوره‌ کارآموزی و کارورزی برای این کارگاه ها در نظر گرفته شده است.

افضلی تاکید کرد: جشنواره‌ی ملی محیط زیستی «حرفه‌ سبز» از اسفند1400 شروع به ثبت نام کرد و کارگاه‌ه ای آن از 7 خرداد تا 6 مرداد 1401 طبق برنامه‌ زمان بندی اعلام شده در سایت با راهکار ارائه شده برای حضور ازسوی دانشگاه شیراز و اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان فارس ادامه دارد و ثبت نام ایده‌ های استارتاپی نیز تا 10 تیرماه تمدید شده و جایزه 15 میلیون تومانی ایده‌ برتر و ... برای آن در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1180694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha