مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان معرفی شد

سعید رسولی در آئینی با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور، استاندار و جمعی از مدیران کردستان بعنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سعید رسولی مدیرکل بنیاد مسکن کردستان عصر دوشنبه نهم خرداد ماه در مراسم تکریم مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان در سنندج اظهار کرد: کردستان نیازمند توسعه، عمران و آبادانی است و در این راستا از هیچ تلاشی در راستای توسعه استان دریغ نخواهم کرد.

 

 

وی خود را خادم و خدمتگذار مردم معرفی کرد و افزود: امروز در پیشگاه الهی پیمان می‌بندم تا جایی که در توان دارم به مردم استان خدمت کنم.

 

 

رسولی بیان کرد: من خود را مستخدم و خادم مردم می‌دانم امید است دوران خدمتم را با عاقبت بخیری و سرافرازی به پایان برسانم.

 

 

4500 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت کردستان احداث شده است

 

 

رضا قادری مدیرکل سابق بنیاد مسکن کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: تاکنون ۱۰۰ واحد مسکن محرومین با اختصاص هفت میلیارد تومان از محل مصوبات رهبری در استان اجرایی شده است.

 

 

وی افزود: ۱۰۰ پروژه طرح هادی از مصوبات سفر رهبری با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در استان اجرایی شده است.

 

 

قادری یادآور شد: تاکنون ۱۵۰ تا ۲۰۰ طرح هادی در روستاها و چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان احداث شده است.

 

 

وی اظهار کرد: بازسازی ۱۷ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه و همزمان ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن آسیب دیده زلزله استان بازسازی شده است.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان همچنین از بازسازی ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن آسیب دیده زلزله آذربایجان شرقی و ۵۴ هزار واحد آسیب دیده سیل لرستان خبر داد و گفت: این اقدامات نیز به همت بنیاد مسکن کردستان انجام شده است. 

کد خبر 1180735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha