تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه ارتش با شورای شهر اهواز

در دیدار عقیدتی سیاسی ارتش در جنوب غرب و رئیس شورای شهر اهواز بر تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه ارتش با شورای شهر اهواز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه ارتش در منطقه جنوب غرب نزاجا و هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان با رئیس شورای شهر اهواز دیدار کردند.

 

«حجت‌الاسلام محمد خاکی» در این نشست که امروز (دوشنبه 9 خرداد) برگزار شد، با اشاره به همکاری و تعامل بیشتر با شورای شهر اظهار کرد: شورای شهر یقین بداند در مجموعه فرهنگی ارتش و به طور کلی ارتش هر جایی که نیاز به همکاری ما باشد، همچون گذشته با جدیت تمام پای کار هستیم و هر آنچه که از دستمان برآید را انجام خواهیم داد.

 

«سیاوش محمودی» نیز در این نشست ابراز کرد: از ابتدا سعی بر تقویت ارتباط با مجموعه ارتش را داشته‌ایم و خوشبختانه این مجموعه در حوزه‌های مختلف کمک بسیاری به شهر اهواز کرده است.

 

وی افزود: در سایر حوزه‌ها هم به شهر اهواز در جهت توانمندسازی مشارکت و کمک لازم را داشته باشد و شورا و شهرداری آمادگی کامل را برای همکاری بیشتر با مجموعه ارتش دارد و در هیچ جایی کوتاهی نخواهد کرد.

 

محمودی تصریح کرد: ارتش در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی ظرفیت بسیار بالایی دارد، افرادی که مستقیما در خود مجموعه هستند و آنهایی که در حوزه‌های مختلف حضور دارند می‌تواند مثمرثمر باشند و این همکاری تداوم داشته باشد.

 

کد خبر 1180738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha