ضرورت نظارت لازم بر بازار/ با اخلالگران برخورد جدی می شود

محمدی با بیان اینکه نظارت بر بازار به طور جدی مورد توجه قرار گیرد گفت: با متخلفان عرضه و توزیع کالاهای اساسی برخورد قانونی می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «صالح محمدی» امروز ( دوشنبه، ۹ خرداد ) در جلسه امنیت غذایی گیلان اظهار کرد: نظارت بر کالاهای اساسی از اهم موضوعاتی است که دنبال می شود.


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بابیان اینکه با توجه به همکاری و اهتمام دستگاه قضایی در افزایش میزان جرایم تعزیرات و همچنین تشکیل پرونده اخلال در نظام اقتصادی جای هیچ گونه چشم پوشی در بازرسی و نظارت وجود ندارد گفت: جدیت در بازار باید استمرار داشته باشد.


وی اذعان کرد: برخورد با متخلفان عرضه و توزیع کالاهای اساسی در گیلان بایستی با جدیت اهتمام و استمرار یابد.

محمدی تصریح کرد: با متخلفان عرضه کالاهای اساسی که به توزیع خارج از شبکه قانونی اقدام می‌کنند، بدون اغماض برخورد شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان بر اهتمام اتحادیه‌ها در تامین نهاده‌ها تاکید کرد و افزود: اتحادیه‌ها علاوه بر اینکه باید در حوزه واردات نهاده‌ها به شکل آزاد پیشگام باشند، همچنین باید نسبت به ثبت نام متقاضیان در سامانه سیتا اقدام کنند و چندان درگیر تشریفات اداری نباشند.


محمدی خاطر نشان ساخت: از آنجایی که تولید باید تداوم داشته باشد و کاهش پیدا نکند، بنابراین لازم است که در بحث پرداخت تسهیلات به دامداران و مرغداران همکاری لازم از سوی بانک‌ عامل صورت پذیرد.

کد خبر 1180785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha