میزبانی بیش از ۳۰ کانون فرهنگی مساجد فومن از جشن‌های دهه کرامت

نیک‌انجام گفت: همزمان با دهه کرامت جشن‌های این دهه در بیش از ۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه(عع) و پایانش با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) همراه است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه دهه کرامت یک فرصت برای جشن و سرورهای مذهبی است افزود: دهه کرامت فرصتی برای انس وجودی و معرفتی با امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است که باید قدر آن را بدانیم.

 

وی گفت: امید می‌رود تا با بهره مندی از دریای خروشان آموزه‌های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه(س) فراهم شود.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه مناسبت‌های مذهبی از جمله دهه کرامت در حقیقت زمینه‌ساز بیان و انتقال معارف اهل بیت است تصریح کرد: دهه کرامت فرصت و بهانه‌ای برای شناخت و ترویج معارف اهل بیت (ع) بالاخص ویژگی‌های کریمانه آن بزرگواران است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت بیش از 30 کانون فرهنگی هنری مساجد فومن میزبان برگزاری جشن‌ها هستند خاطرنشان کرد: برگزاری شب شعر کرامت، نمایشگاه عکس و مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه کرامت است.

 

کد خبر 1180790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha