حق فریضه نماز علیرغم همه تلاش‌های متولیان، ادا نشده است

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اهمیت نماز بعنوان برجسته ترین و شاخص ترین عبادات و تاکید قرآن بر اقامه نماز گفت: اقامه نماز غیر از ادای نماز است و اقامه نماز به معنای استفاده از هر حرکت و تلاش بر ترویج نماز در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه سلطانیه در شورای نماز شهرستان سلطانیه، نماز را نخستین ثمره و نشانه حکومت صالحان و دولت اسلامی است، افزود: مؤمنان قدرتمند چه بعنوان مسئول اداره، چه بعنوان معلم و مدیر مدرسه، چه بعنوان مسئول استان، از قدرت، جایگاه و اعتبار خود برای اقامه نماز استفاده کنند.

 

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به یکی از اجلاسیه های نماز گفت: با همه تلاش‌های انجام شده حق فریضه نماز ادا نشده است.

 

وی ضمن اشاره به کمبود شدید روحانی در شهرستان سلطانیه و تاکید بر تامین روحانی مستقر گفت: وجود روحانی و ائمه جماعات در مساجد از مهمترین عامل ترویج و توسعه اقامه نماز است.

 

امام جمعه سلطانیه بر فعالسازی مسجد علامه حلی برای اقامه نماز جماعت و فعالیت فرهنگی بخاطر قرار گرفتن در ارگ گنبد تاکید و گفت: مسجد علامه حلی با همکاری میراث فرهنگی و گنبد سلطانیه فعال شود.

کد خبر 1180848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha