پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان از محل اموال مالک متروپل/ تعیین دیه متوفیان و مصدومان توسط دادستانی

خلیلیان گفت: خسارت وارد شده به خانواده‌ها، از اموال مالک متروپل به آنها پرداخت خواهد شد و بیمه نیز بخشی از این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (سه‌شنبه ۱۰ خرداد) با اشاره به نحوه جبران خسارت وارد شده به خسارت‌دیدگان متروپل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیر و نحوه پرداخت خسارات به خانواده‌هایی که در حادثه متروپل دچار خسارت شده‌اند، مشخص است.

 

استاندار خوزستان افزود: خانواده‌هایی که خانه‌هایشان در اطراف متروپل بوده و یا فروشگاه‌هایی که اطراف این ساختمان هستند، تعیین تکلیف خواهند شد و خسارت به آن‌ها پرداخت می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: خسارت وارد شده به خانواده‌ها، از اموال مالک متروپل به آنها پرداخت خواهد شد و بیمه نیز بخشی از این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد.

 

خلیلیان عنوان کرد: دیه همه افراد متوفی و افرادی که در حادثه ریزش متروپل مجروح شده‌اند نیز از سوی دادستانی تعیین تکلیف و برای پرداخت آن اقدام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نیازی به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای متروپل نیست تصریح کرد: باید مراقبت شود که افرادی بدون اطلاع و هماهنگی برای جمع‌آوری کمک مالی دست به اقدامی بزنند که ضرورتی نداشته باشد.

 

کد خبر 1180929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha