کاروان معنوی زیرسایه خورشید وارد هرمزگان شد

کاروان معنوی زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال دوست‌داران اهل‌بیت(ع) قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم امام هشتم شیعیان با استقبال پرشور و باشکوه دلدادگان علی بن موسی‌الرضا(‌ع) ‌از طریق فرودگاه بین المللی شهدای پرواز 655 وارد شهر بندرعباس شدند.

 

کاروان خدام رضوی در نخستین روز سفر به هرمزگان که قرار است 11 روز مهمان مردم خونگرم 13 شهرستان استان هرمزگان باشند، با حضور در امام‌زاده سید مظفر(ع) و شرکت در مراسم عطرافشانی و غبارروبی این آستان و پس با حضور بر گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کنند.

 

حضور در آیین اهتزار پرچم منقش به نام‌ مبارک علی‌ بن موسی الرضا(ع) نیز پایان بخش برنامه های نخستین روز حضور کاروان معنوی زیر سایه خورشید در بندرعباس است.

 

 

« مصطفی رجبیان »، رئیس ستاد برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان هرمزگان گفت: جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید به همت شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان و با همکاری تشکل‌های مردمی با حضور سه کاروان خدام رضوی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بالغ بر ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری ، تبلیغی و دینی برای جشن خورشید طراحی شده است، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم بالغ بر ۳۰ عنوان از این برنامه ها با همت اعضای شبکه جوانان رضوی و تشکل‌های میزبان در استان هرمزگان برگزار کنیم.

 

رئیس ستاد برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان هرمزگان ادامه داد: پیش بینی می‌شود بتوانیم قریب به ۲۰۰ رویداد فرهنگی هنری، دینی و تبلیغی را در اقصی نقاط استان هرمزگان اجرا کنیم.

 

وی، عبادت از بیماران در بیمارستان ها، حضور در منازل خانواده شهدا جهت تکریم به رسم ادب، حضور در مراکز نظامی، حضور در صنایع و کارخانجات ، دیدار با ائمه جمعه و مسئولین استانی ، حضور در روستاهای محروم استان ، حضور در جشن های مردمی دهه کرامت، حضور در گلزار شهدا و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، حضور در زندان‌ها و مراکز اصلاح تربیت ، جشن دختران، شکوفه های نور، حضور در بقاع متبرکه ، حضور در جشن ویژه زوج های جوان را از جمله برنامه های ایام دهه کرامت در قالب جشن های زیر سایه خورشید برشمرد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1180934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha