‍ رسانه ها بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری دارند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: رسانه های فراگیر خصوصاً رسانه ملی این توانایی را دارند که بیشترین تأثیرگذاری را در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین مردم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « رضا طاهری» در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، اظهار کرد: در استان ایلام صدا و سیما به عنوان یک رسانه پرمخاطب با امکانات و نیروی انسانی مناسب و با تولید برنامه های متنوع می تواند در مناسبتهای مختلف بعنوان ترویج کننده فرهنگ خیر و احسان نقش موثری در جامعه داشته باشد.

 

وی با عنوان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی در سالهای اخیر  افزایش قشر مراجعه کننده به کمیته امداد را در پی داشته است تصریح کرد: به این خاطر این نهاد به تنهایی توانایی تأمین همه نیازهای این قشر را نداشته  و لزوم مشارکت قشر نیکوکار در دستگیری از نیازمندان روز به روز بیشتر می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان واسطه خیر بین قشر نیکوکار  با جامعه محروم و نیازمند همه تلاش های خود را بکار گرفته که مشارکت مردم در دستگیری نیازمندان و توانمندسازی آنان بیشتر و تأثیرگذارتر شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای ایلام نیز در این نشست گفت: محرومیت زیاد استان ایلام ، ضعف زیرساختها و کمبود فرصتهای شغلی و درآمدزا باعث شده است کار دستگاههای حمایتی از جمله کمیته امداد سخت و سنگین باشد.

 

بازوند افزود: صدا و سیمای استان با امکاناتی که در اختیار دارد این آمادگی را دارد که با تولید برنامه و محتوا و فعالیتهای تبلیغی و ترغیبی نقش موثری در توانمندسازی قشر نیازمند و کمک به آنان داشته باشد.   

در پایان این دیدار از سوی مدیرکل  کمیته امداد استان از مدیرکل صدا و سیمای مایلام بخاطر مشارکت خوب این رسانه در برنامه های ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه تجلیل و لوح سپاس رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» کشور به وی اهداء شد.

کد خبر 1180937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha