محفل شادی بچه های مسجد در کانون «دوستان ‌آسمانی» در سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع)

گواهیان از برگزاری آیین جشن و سرور میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت (ع) غرق در شور و شادی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد و مداحی بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) ادامه پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: میهمان ویژه این مراسم، مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور است که با حضور در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» ضمن بازدید از بخش های مختلف کانون در این ویژه برنامه جشن و سرور شرکت می کند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش دیگری از این آیین جشن و سرور، گروه نمایش کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به اجرای برنامه های شاد و متنوع می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: این برنامه روز سه شنبه 10 خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم بچه های مسجد به همراه خانواده برای شرکت در آیین جشن و سرور میلاد کریمه اهل بیت (ع) دعوت به عمل آورد.

کد خبر 1180966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha