۱۶ کارگاه آموزش خانواده برای ایثارگران زنجانی برگزار شد

به گفته موسوی، به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اختلالات رفتاری و ارتقای سلامت و بهداشت روان، از ابتدای سال جاری ۱۶ کارگاه آموزش خانواده در سطح استان برای ایثارگران زنجانی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری کارگاه‌ها آموزش خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، توانمندسازی این عزیزان برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و اختلالات رفتاری و ارتقای سلامت، بهداشت روان و ایجاد رفتارها و تعاملات سالم است.

 

سید جمال الدین موسوی ادامه داد: در این راستا حوزه مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ابتدای سال تا کنون اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده با تاکید بر آموزش مهارت‌های تاب‌آوری‌، مهارت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و روانی، مهارت‌های شاد زیستن، مهارت‌های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج، مهارت‌های فرزندپروری کرده است

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این بنیاد با ستاد مبارزه با مواد مخدر، افزود: بعد از انعقاد این تفاهم‌نامه تا کنون تقریبا حدود ۳۵۰ نفر در این کارگاه‌ها حضور داشتند.

 

وی یادآور شد: علاوه بر کلاس‌های حضوری مرکز مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان چهار کانال  در پیام‌رسان های مجازی دارد و در این کانال‌ها در طول هفته مطالبی در خصوص مهارت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، روانی، آموزش مهارت‌های زندگی، مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج، فرزندپروری و... ارائه می‌شود.

کد خبر 1180978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha