۲۰ جشن قرآنی به مناسبت دهه کرامت برپا می شود

طاهری گفت: ۲۰ جشن قرآنی به همت موسسات قرآنی در استان اردبیل همزمان با دهه کرامت برپا می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 20 جشن قرآنی به همت موسسات قرآنی در استان اردبیل همزمان با دهه کرامت برپا می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: کاروان قرآنی «ندای رحمت» نیز همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر چهارشنبه 11 خردادماه از ساعت 16 در مسجد 14 معصوم محله کاظم آباد برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: برنامه های متنوع قرآنی به مناسبت دهه کرامت به همت موسسه های قرآن و عترت استان پیش بینی شده است و از همه علاقمندان دعوت می شود تا در این آئین های معنوی حضور فعال داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: قرآن کریم کتاب نور و هدایت است و ترویج معارف قرآن کریم یک امر عمومی هست که با همکاری موسسه های قرآن و عترت این امر در دهه کرامت محقق خواهد شد.

 

طاهری ادامه داد: از دختران برجسته قرآنی استان نیز همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر طی ویژه برنامه ای تجلیل خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: آمادگی کامل برای حمایت از برنامه های مردمی و قرآنی دهه کرامت از طرف این نهاد فرهنگی وجود دارد و همه این برنامه های قرآنی نیز به همت نهادهای مردمی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1180983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha