بزرگداشت شهدا و تکریم ایثارگران، نوعی از جهاد تبیین است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا و تکریم ایثارگران نوعی از جهاد تبیین و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در جهت حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس گفت: بزرگداشت شهدا و تکریم ایثارگران وظیفه همه مسئولان و کارگزاران و مردم است و دارای برکات فراوانی است و دشمن سعی دارد این نکات مثبت ما را کم‌رنگ و بی‌محتوا کند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: در میدان جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم و باید همانند دوران دفاع مقدس از آرمان‌ها و عزتی که شهدا برای کشور به وجود آورده اند محافظت کنیم، اگر به نهضت امام حسین(ع) و صحنه‌های کربلا بیاندیشیم می بینیم دشمن سعی کرد با تخریب و امثال این مسائل این نهضت را از بین ببرد و تاریخ همیشه در حال تکرار است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا و تکریم ایثارگران نوعی از جهاد تبیین و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در جهت حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل خطاب به ایثارگران و راویان زنده دفاع مقدس تصریح کرد: اولاً واقعیت‌های جنگ را بازگو کنید و برای تحقق جهاد تبیین که رهبری فرمودند تلاش کنید و سپس این واقعیت‌ها را به نسل‌های بعدی انتقال دهید و این نسل جدید را به برنامه‌های ارزشی مانوس کنید تا این غفلت‌های امروزی از بین برود.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی تصریح کرد: به این بسنده نکنید که در یک فصل یک جلسه بگیرید و تمام، بلکه  تلاش کنید که مشکلات شهرستان را احصا و اولویت‌بندی و راه‌حل های برون رفت از این مشکلات را ارائه کنید./

کد خبر 1180996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha