لزوم توجه مجلس شورای اسلامی به تامین تجهیزات مورد نیاز محیط بانان

انجم شعاع گفت: محیط بانی، شغل بسیار مقدسی است و اصلاح قوانین و مقررات و تامین تجهیزات و آنچه که برای محیط زیست ضرورت دارد باید در اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا انجم شعاع»، امروز (سه شنبه 10 خرداد) در مراسم تشییع شهدای محیط بان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: مجلس شورای اسلامی باید اصلاح قوانین و مقررات و تامین تجهیزات محیط بانان را در دستور کار خود قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس در سازمان حفاظت محیط زیست افزود: برای حفظ و صيانت از محیط زیست کشور تاكنون ۱۵۰ شهید محیط بان تقدیم کرده ایم.

وی اضافه کرد: محیط بانی، شغل بسیار مقدسی است و محیط بانان با حداق امکانات به حفاظت از محیط زیست کشور می پردازند و اصلاح قوانین و مقررات و تامین تجهیزات و آنچه که برای محیط زیست ضرورت دارد باید در اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

خاطر نشان می شود، در این مراسم، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس در سازمان حفاظت محیط زیست، پیام تسلیت «علی سلاجقه»، معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پی شهادت محیط بان و محیط یار استان فارس را قرائت کرد و متن این پیام به این شرح بود:

«یک بار دیگر، خون بهترین فرزندان این مرز و بوم، نهال سر سبزی و طراوت سرزمین عزیزمان را آبیاری کرد و جان هایی شریف در راه حفاظت از محیط زیست و صیانت از طبیعت ایران اسلامی به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

اینجانب شهادت محیط بان دلسوز و فداکار «محمد فرهمند» و همیار محیط بان مخلص و سخت کوش «رضا بهرامی پور» را به خانواده بزرگ محیط بانی کشور، همکاران محترم اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و خانواده مکرم و معزز این دو همکار بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات آنان را از درگاه باری تعالی مسالت کرده و همچنین برای همیار محیط بان مجروح «علی اسدی» نیز آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.»

کد خبر 1181000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha