اعزام آمبولانس در کنار کاروان های زائران امام خمینی

پروهان گفت: ۶۷ پایگاه اورژانس زمینی، یک بالگرد اورژانس و یک آمبولانس اتوبوس در روز رحلت بنیانگذار امام خمینی و مراسم ارتحال آماده باش خواهند بود.

«محمد پروهان» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب و قیام خونین پانزدهم خرداد، از آمادگی اورژانس برای  ارائه خدمت به زائران امام خمینی  در سالروز وفات ایشان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در جلسه ای مقرر شد به زائران امام خمینی (ره)ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بالاترین سطح کیفی انجام بگیرد.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: همچنین مقرر شد در کنار اتوبوس هایی که قرار است خیل عظیم عاشقان روح الله را به مرقد ایشان ببرند،آمبولانس هایی را نیز اعزام در صورت خدمات سریع و با کیفیتی در کمترین زمان ارائه شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پایگاه های جاده ای نیز به جهت ارائه خدمات مناسب در مواقع احتمالی نیز به صورت آماده باش خواهند بود، ادامه داد: همچنین مجموعه بیمارستان های اراک و شهرهای تابعه و دانشکده علوم پزشکی ساوه در کنار شهرستان زرندیه نیز در حالت آماده باش هستند تا در صورت لزوم خدمات مناسب را ارائه دهند.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت : مجموعه بهداشتی و درمانی و همکاران اورژانس با تمام قوا در این روز خدمت رسانی خواهند نمود.

کد خبر 1181050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha