بدنه دولت مثل خودش انقلابی نیست

قاسم حبیب زاده گفت: وقتی رییس جمهور در بین مردم حاضر می شود باید وزیرش هم همین کار را بکند ولی بدنه دولت مثل خودش انقلابی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «قاسم حبیب زاده» امروز(10خرداد) در ویژه برنامه بصیرت سیاسی که با همکاری ناحیه مقومت بسیج سپاه ارومیه و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شد، گفت: وقتی رییس جمهور در بین مردم حاضر می شود باید وزیرش هم همین کار را بکنند ولی یا ترسو هستند یا عافیت طلب و یا بی مسولیت، و این نشان می دهد که بدنه دولت مثل خودش انقلابی نیست.

 

معاونت سیاسی سازمان بسیج کشور افزود: باید بصیرت را افزایش دهیم چرا که نبود مسئولان در بین مردم یک آسیب جبران ناپذیر است.

 

وی با بیان اینکه یک‌ آسیب بزرگ است که بدنه دولت با مردم مواجب نمی شوند، تصریح کرد: بسیج باید این فضا استفاده کند تا مردم را با مدیران آشتی دهند و بجای هدایت محوری، مسوول محوری را دنبال کند که در آن صورت جهاد تبیین بسیار ملموس تر می شود.

 

این مسئول اضافه کرد: یک مسوول باید برای برقراری عدالت و تبیین حکومت دینی کوشا باشند چرا که در حکومت دینی همگان مسوول برقراری عدالت هستند.

 

حبیب زاده گفت: هرکجا در حوزه عدالت از نهادی بی عدالتی دیدیم باید حتما مطالبه کنیم بعد بستر سازی کنیم و بعد وارد عمل شویم.

 

معاونت سیاسی سازمان بسیج کشور افزود: اگر مسوولان عقیده ای به تحقق عدالت ندارند این نظام ،تهی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در حوزه عدالت بسیار خوب وارد عمل شده ایم، خوشبختانه این نظام همواره در حال تحقق عدالت است.

 

حبیب زاده در خاتمه گفت: اقتدار و عدالت بزرگترین موهبت این نظام و انقلاب است.

 

گفتنی است، در پایان نشست گفت و گویی در بین حاضران و معاونت سیاسی سازمان بسیج کشوربه صورت سوال و جواب برگزار شد.

 

 

کد خبر 1181069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha